Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Αγαπητό μου ημερολόγιο

  ημερολόγιο, χνουδωτό ημερολόγιο, παιδικό ημερολόγιο, Βιβλίο, Γραφή,  σημειώσεις, αγαπητό ημερολόγιο, ημερήσια διάταξη, στυλό, στυλό λάμψης,  καρδιά | Pikist

Σήμερα είχα μια αξέχαστη μέρα με την καλύτερη συντροφιά, την κολλητή μου τη Μαριλένα . Για αυτό αποφάσισα να σου γράψω μερικά πράγματα για εκείνη και τη φιλία μας.

Την Μαριλένα, τη γνώρισα την πρώτη μέρα στο δημοτικό σχολείο. Βέβαια δεν δεθήκαμε αμέσως αλλά με το πέρασμα του χρόνου ήρθαμε πιο κοντά. Αρχίσαμε να είμαστε μαζί στα διαλείμματα, μαζί στη γυμναστική και ζητήσαμε από την δασκάλα μας να μας βάλει να κάτσουμε μαζί. Είχαμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα, συνήθειες και μυστικά. Περνούσαμε το μεγαλύτερο ποσοστό της μέρας μας μαζί , πράγμα που έκανε τη μία απαραίτητη στην άλλη.

Εξωτερικά , είναι πολύ όμορφη και έχει μοναδικά χαρακτηριστικά. Έχει ένα μικρό πρόσωπο με κόκκινα φυσικά μάγουλα. Καλοσχηματισμένα φρύδια και μάτια με μεγάλες βλεφαρίδες . Ένα αρμονικό πρόσωπο σε συνδυασμό με ξανθά μακριά μαλλιά και ένα γυμνασμένο σώμα .

Η φιλία μας έχει περάσει διάφορες κρίσεις αλλά ευτυχώς μικρής διάρκειας . Όσο και να διαφωνούμε πάντα καταλήγουμε πιο αγαπημένες από πριν. Οκτώ χρόνια φιλίας είναι αυτά , κατά τη γνώμη μου είναι απίθανο να μην υπάρξουν εντάσεις .

Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το 2021 ως τη χρονιά μας. Συναντιόμασταν κάθε μέρα, μιλούσαμε στο τηλέφωνο κάθε μέρα και ό,τι και να κάναμε το κάναμε μαζί. Εξάλλου θα τα θυμάσαι τα γεγονότα ημερολόγιο μου. Στα έχω ξανααναφέρει. Είμαι σίγουρη ότι και το 2022 που είναι καθοδόν θα μας βρει έτσι. Αυτό εύχομαι έστω. Να μπει το νέο έτος και να έχω δίπλα μου το πιο συμπονετικό, αστείο και διασκεδαστικό άτομο. Αν συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο η φιλία μας θα είναι παντοτινή.

Ωχ! Με φωνάζει η μαμά για φαγητό. Θα σου ξαναγράψω αύριο ημερολογιάκι μου ! Τα λέμε!

29/12/2021

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου