Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ

Children Silhouette φωτογραφίες - Κατεβάστε δωρεάν εικόνες - Pixabay

 

Ο καθένας έχει μια διαφορετική άποψη για τις σχέσεις με τα αδέρφια του, ανάλογα με το αν είναι ο πιο μικρός ή ο πιο μεγάλος ή ο μεσαίος . Από ό,τι έχω καταλάβει, βεβαία, το να είσαι ο μεσαίος είναι η χειρότερη περίπτωση.

Εγώ έχω την οπτική του μικρότερου παιδιού. Με τα αδέρφια μου συνήθως τα πάμε καλά, αλλά υπάρχουν και αρκετές περιπτώσεις που τσακωνόμαστε . Οι αδελφές μου είναι κάπως προστατεύτικες μαζί μου, ειδικά η αδελφή μου η Αργυρώ .

Η Αργυρώ είναι η μεσαία αδελφή μου και όταν λέω πως είναι υπερπροστατευτική εννοώ ότι νοιάζεται πολύ για την υγεία μου και μου λέει συχνά να μην τρώω πολύ. Η Αργυρώ είναι και φιλική προς εμένα και βγάζουμε συχνά φωτογραφίες και θεατρικά βίντεο σε μια εφαρμογή και έτσι γελάμε πολύ . Βεβαία, τσακωνόμαστε κιόλας πιο πολύ από ό,τι με την άλλη αδελφή μου, την Αντωνία .

Η Αντωνία είναι η αδυναμία μου. Με την Αντωνία έχουμε εννέα χρόνια διάφορα αλλά τα πάμε πολύ καλά. Κάποιες φορές τσακωνόμαστε για την υγεία μου, αλλά όχι τόσο έντονα όσο με την Αργυρώ . Με εκείνη συνήθως τα κάνουμε πλακάκια όταν θα θέλω να πάω μια βόλτα ενώ η μαμά μας δεν με αφήνει. Η Αντωνία θέλει να βγαίνω , να γνωρίζω άτομα και να είμαι εξωστρεφής . Τέλος, ένας λόγος που τσακωνόμαστε είναι ότι την νευριάζω γιατί θέλω αγκαλιές συνέχεια. Η Αντωνία είναι συχνά μακριά και έρχεται μόνο τις γιορτές γιατί σπουδάζει, όπως και η Αργυρώ, και όσο και να το κάνεις θέλω να περάσω περισσότερο χρόνο μαζί της

Γιώργος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου