Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Οι κολλητοί μας

 



Από τα πιο σημαντικά άτομα στη ζωή μας είναι οι φίλοι μας, ιδιαίτερα οι κολλητοί μας. Όπως όλοι έχω και εγώ μια κολλητή, τη Βασιλική την οποία γνώρισα πριν από 10 χρόνια στο νηπιαγωγείο. Εγώ ήμουν προ νήπιο κι εκείνη νήπιο. Η Βασιλική είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη από εμένα. Ήταν η πρώτη μέρα στο νήπιο όταν ήρθε και μου μίλησε και από τότε δεν έχει περάσει μέρα που να μην έχουμε μιλήσει.

Η Βασιλική είναι ένα όμορφο και ήρεμο κορίτσι. Είναι ψηλή, μελαχρινή με μακριά μαλλιά, αδύνατη και με πράσινα μάτια. Τον χαρακτήρα της θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω γενικά ήρεμο, υπομονετικό, με κατανόηση, αισιόδοξο και μερικές φορές ελάχιστα εκνευριστικό Με εκείνη στα 10 χρόνια φιλίας δεν έχουμε κάνει κάποιο μεγάλο τσακωμό αλλά σίγουρα υπήρχαν μικρές παρεξηγήσεις. Αυτό που μας ένωσε περισσότερο ήταν ότι στάθηκε η μια στην άλλη σε κάποιες δύσκολες στιγμές που περάσαμε.

Εγώ και η κολλητή μου πιστεύουμε πως αφού η φιλία μας κράτησε αυτά τα 10 χρόνια θα κρατήσει σε όλη μας τη ζωή. Με τη Βασιλική θέλουμε να μείνουμε μαζί όταν σπουδάζουμε, μακάρι να το καταφέρουμε. Την αγαπώ πολύ και χαίρομαι που είχα την τύχη να είναι κολλητή μου.

Μιχαέλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου