Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Ο καλύτερος μου φίλος



Με τον καλύτερο μου φίλο πρωτογνωριστήκαμε στην τρίτη δημοτικού. Εγώ είχα έρθει στο 2ο και 5ο δημοτικό σχολείο Νέας Αλικαρνασσού στην δευτέρα δημοτικού και επειδή είχα φύγει από τα Μάλια όπου είχα κάνει τους πιο πολλούς μου φίλους ήταν λίγο δύσκολο να προσαρμοστώ. Μιλούσαμε με την καινούργια μας δασκάλα όταν η πόρτα χτύπησε και μπήκε ένα καινούργιο παιδί. Μας είπαν πως τον λένε Γιώργο Ήταν ένα παιδί με ξανθά μαλλιά, ψηλός και λεπτός που προερχόταν από την Δανία. Για κάποιον λόγο μου κέντρισε το ενδιαφέρον και στο διάλειμμα πήγα να του μιλήσω. Ήταν ντροπαλός, οπότε το να καταφέρω να ανοίξω μία συζήτηση μαζί του ήταν λίγο δύσκολο. Τελικά γνωριστήκαμε και από τότε γίναμε πολύ καλοί φίλοι. Στο σχολείο είναι αρκετά ζωηρός, όμως αν και δεν του φαίνεται στην πραγματικότητα είναι ήσυχος. Επίσης, είναι πολύ αστείος γιατί κάθε φορά που πάω σπίτι του σκάω από τα γέλια.

Περνάμε χρόνο μαζί και συνήθως κάνουμε διάφορα πράγματα. Για παράδειγμα, παίζουμε βιντεοπαιχνίδια μαζί, πάμε ο ένας στο σπίτι του άλλου και όταν μπορούμε κάνουμε και βόλτες. Επίσης, τις ομαδικές εργασίες τις κάνουμε μαζί γιατί ο Γιώργος μπορεί να μην το δείχνει αλλά είναι πολύ αποτελεσματικός σε ό,τι αφορά τις ομαδικές εργασίες. Η σχέση μας όμως παραλίγο να περάσει κρίση δυο φορές, μία στην αρχή της πέμπτης δημοτικού και μία στην αρχή την πρώτης γυμνασίου. Στην δευτέρα, την τρίτη και την τετάρτη δημοτικού το τμήμα μας λιγόστευε και από περίπου 17 παιδιά φτάσαμε στα 12, έτσι στις τελευταίες μέρες της τετάρτης δημοτικού η δασκάλα μας μας ανακοίνωσε πως το τμήμα μας θα διαλυθεί στην πέμπτη δημοτικού και μετά στα μέσα του καλοκαιριού έμαθα πως στο τμήμα που θα πήγαινα δεν θα ήμουν με τον καλύτερο μου φίλο. Τελικά, με την βοήθεια της μητέρας μου η οποία είπε στην δασκάλα μου αν μπορεί να με αλλάξει τμήμα, κατάφερα να είμαι μαζί με τον Γιώργο. Η δεύτερη φορά που παραλίγο να υποστεί κρίση η σχέση μας αφορά την πρώτη μας μέρα στο γυμνάσιο. Αυτήν την φορά έπρεπε να μάθουμε σε ποιο τμήμα θα πηγαίναμε. Σχεδόν όλοι μου οι φίλοι πήγαν στο περσινό Α΄7 και εγώ πήγα στο περσινό Α΄6. Όμως επειδή όχι απλά δεν ήταν κανένας φίλος μου στο Α΄6 αλλά κανένας από το σχολείο μου, αποφάσισα να πάω στο διευθυντή και να του ζητήσω αν μπορεί να με αλλάξει. Εκείνος τελικά με άλλαξε και από τότε του είμαι ευγνώμων. Έτσι, η φιλία μου με τον Γιώργο παραμένει δυνατή.

Πιστεύω πως μπορούμε να κρατήσουμε την φιλία μεταξύ μας ζωντανή στο μέλλον. Σκέφτομαι πως θα μπορούσαμε να βρισκόμαστε πιο συχνά μόλις τελειώσει η όλη κατάσταση με τον κορονοϊό.

Αρμάντο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου