Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Ο ξάδερφός μου


Το άτομο με το οποίο έχω μια πολύ ξεχωριστή σχέση από την οικογένειά μου είναι ο ξάδερφός μου από την πλευρά του πατερά μου. Είμαστε δεύτερα ξαδέρφια σε βαθμό συγγένειας. Έχουμε ένα μήνα διαφορά, οπότε είμαστε ίδια ηλικία και αυτό είναι που κάνει τη σχέση μας ξεχωριστή. Μένει στο χωριό μου στην Πάτρα, οπότε δεν ήμασταν μαζί κάθε μέρα όταν έμενα Πάτρα, όμως κάθε φορά που πήγαινα εκεί περνάγαμε τέλεια. Από μικρή είχα συνηθίσει να επισκέπτομαι το χωριό μου σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο και σε όλες τις γιορτές, άρα πάνω κάτω μεγαλώσαμε μαζί. Όταν ήμασταν μαζί παίζαμε με όλα τα υπόλοιπα παιδιά στο χωριό, όμως τώρα περνάμε πολύ καλύτερα. Πάμε βόλτες σε όλα τα χωριά γύρω, κάνουμε κόντρες με το ποδήλατο και καθόμαστε και γελάμε μέχρι τα ξημερώματα! Όταν είμαι στην Πάτρα μετράω τις μέρες να τον δω ξανά! Ανυπομονώ πολύ για να περάσουμε πάλι χρόνο μαζί! 

Μαρία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου