Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Η γιαγιά μου

 Η δική μου ξεχωριστή σχέση με έναν άνθρωπο που αγαπώ πολύ από την οικογένεια μου είναι με την γιαγιά μου. Η γιαγιά μου είναι ένας πολύ ξεχωριστός άνθρωπος, την αγαπώ πάρα πολύ και περνάμε αρκετές ώρες της ημέρας μαζί. Μου κάνει όλα τα χατίρια και οτιδήποτε χρειαστώ είναι εκεί για να με βοηθήσει. Η σχέση μας ξεκινάει από πολύ παλιά, από τότε που γεννήθηκα. Η μαμά μου έπρεπε να πάει στην δουλειά οπότε ο άνθρωπος που θα έμενε κοντά μου ήταν η γιαγιά μου. Η γιαγιά μου με φρόντιζε όταν ήμουν μικρή, περνούσαμε τέλεια και μου έμαθε αρκετά πράγματα! Παίζαμε μαζί, διασκεδάζαμε, μου έφτιαχνε πάντα το αγαπημένο μου φαγητό, ανεχόταν την γκρίνια μου, τα παράπονά μου, τις ιδιοτροπίες μου, τα ξεσπάσματά και δε μου στερούσε τις αγκαλιές, τα φιλιά και την μεγάλη αγάπη της. Αυτό φυσικά κρατάει πολλά χρόνια, μέχρι και σήμερα. Είναι ένας άνθρωπος ξεχωριστός που θα έχω πάντα στην καρδιά μου!

Ευτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου