Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Αδέρφια, μια σχέση πολύτιμη

 


Στην ζωή μου έχω πολλές σημαντικές εμπειρίες, αλλά θεωρώ ότι το ταξίδι με τα αδέλφια μου στην Σαντορίνη θα μου μείνει αξέχαστο. Ήταν καλοκαίρι, συγκεκριμένα Αύγουστος, και εγώ μαζί με τα αδέλφια μου και κάτι φίλους των γονιών μου ταξιδέψαμε στην Σαντορίνη. Φύγαμε πρωί και γυρίσαμε την επόμενη μέρα το βράδυ. Είναι σημαντικό για εμένα, επειδή όχι μόνο πέρασα πολύ καλά, αλλά κι επειδή έκανε την σχέση μου με τα αδέλφια μου

ακόμα καλύτερη ,συγκεκριμένα εμένα και του αδερφού μου. Από μικρή ηλικία εγώ και ο αδερφός μου μαλώναμε και δεν τα πηγαίναμε καλά. Φυσικά όμως και αυτό δεν γινόταν από μίσος, απλά ζηλεύαμε λίγο ο ένας τον άλλο λόγω ηλικίας. Σε αυτό το ταξίδι ,λοιπόν, εγώ και ο αδερφός μου ήρθαμε πολύ κοντά και πλέον θεωρούμε ότι αφού είμαστε στην κατάλληλη ηλικία εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο, για αυτό και λέμε σχεδόν τα πάντα μεταξύ μας. Αν και είναι λίγο υπερπροστατευτικός, παρόλα αυτά τον αγαπώ. Το ταξίδι μου στη Σαντορίνη είναι ένα από τα ταξίδια που θα μου μείνουν αξέχαστα.

Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου