Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

Τα άτομα που εμπιστευόμαστε

 Friendship, Brotherhood, Love, Freedom

Μαρία

Το άτομο που έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη είναι η κολλητή μου, η Ευτυχία, όμως από τα συγγενικά μου πρόσωπα πιο πολύ εμπιστεύομαι τον θείο μου, δηλαδή τον αδερφό της μητέρας μου. Με τον θείο μου νιώθω ασφαλής οπότε του μιλάω για ό,τι με απασχολεί και αυτός με βοηθάει λέγοντας μου κάποιες συμβουλές, γιατί ως μεγαλύτερος ξέρει καλύτερα.

Μπορεί κάποιος να πει ότι υπάρχουν κι άλλα άτομα που είναι μεγαλύτερα και μπορούν να με συμβουλεύουν, όμως με τον θείο μου μπορώ να ανοιχτώ περισσότερα, διότι οι απόψεις του μοιάζουν πιο πολύ με τις δικές μου απόψεις και επίσης είναι πολύ open-minded και δεν κολλάει σε πρότυπα και ιδέες που έχει ο “κόσμος”. Από καθηγητές δεν νομίζω να μπορώ να εμπιστευτώ κάποιον τόσο πολύ αλλά υπάρχουν κάποιοι καθηγητές που συμπαθώ περισσότερο κι αν με προβληματίζει κάτι στο σχολείο θα απευθυνθώ σε αυτούς.


Ευτυχία

Είναι λίγο δύσκολο θέμα το να δείξεις εμπιστοσύνη σε ένα άτομο. Αυτό θα γίνει μόνο όταν το γνωρίζω πολύ καλά και μου δείχνει ότι μπορώ να το εμπιστευτώ. Προσωπικά δύσκολα μπορώ να εμπιστευτώ άτομα, όμως ένα από τα άτομα που έχω τυφλή εμπιστοσύνη είναι η καλύτερή μου φίλη η Μαρία. Από τα άτομα της οικογένειάς μου πιο πολύ εμπιστεύομαι τη μαμά μου.

Με την μαμά μου συζητάω τα πάντα, λύνουμε όλα τα προβλήματά μου. Είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει σε κάθε επιλογή μου. Επίσης εμπιστεύομαι πολύ τη γιαγιά μου, δηλαδή τη μητέρα της μαμάς μου. Με την γιαγιά μου πέρασα τα περισσότερα παιδικά μου χρόνια και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε δεθεί τόσο. Με τους καθηγητές έχω μια τυπική και καλή σχέση. Φυσικά υπάρχουν καθηγητές που συμπαθώ περισσότερο, στους οποίους για οτιδήποτε με απασχολεί στο σχολείο θα τους μιλήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου