Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Ένα Χριστουγεννιάτικο τραπέζι

     


     Ήταν παραμονή Χριστουγέννων. Ήμασταν στο σπίτι της γιαγιάς μου. Γνώριμα πρόσωπα  έρχονταν χαρούμενα. Ωραίες μυρωδιές έρχονταν απ’ την κουζίνα και στην τραπεζαρία σερβίρονταν διάφορα καλούδια. Όταν μικροί και μεγάλοι μαζεύτηκαν, καθίσαμε και ξεκινήσαμε να τρώμε. Πάνω στο τραπέζι μας περίμεναν νόστιμα και φρεσκοψημένα φαγητά. Είχε γαλοπούλα με πατάτες, μπριζόλες, πιλάφι, σαλάτες και διάφορων ειδών συνοδευτικά.

       Στο τραπέζι ήταν όλη η οικογένεια θείοι, θείες και άλλοι συγγενείς. Εγώ και τα ξαδέλφια μου καθόμασταν στο κάτω μέρος του τραπεζιού και μιλούσαμε για διάφορα θέματα, ενώ ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι για τα δώρα που θα παίρναμε. Στο πάνω μέρος του τραπεζιού κάθονταν οι μεγάλοι. Δεξιά οι θείοι οι οποίοι μιλούσαν για διάφορα ακαταλαβίστικα θέματα καταβροχθίζοντας τα διαφόρων ειδών κρεατικά και αριστερά οι θείες που τους έλεγαν διαρκώς να σταματήσουν να τρώνε και σχολίαζαν τα ρούχα τους που μόλις είχαν εγκαινιάσει.
      Μετά το φαγητό ακολούθησαν τα δώρα. Πήρα ακριβώς ό,τι ήθελα. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη όπως επίσης και τα ξαδέλφια μου. Εκείνη τη μέρα μου φαίνονταν όλα υπέροχα, τα δώρα, το φαγητό, όλα κάθε τι με τη δική του λάμψη!   

ΣΟΦΙΑ ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗ
Κ’ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗ                                                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου