Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ



Μου αρέσει πολύ η αγορά του Ηρακλείου και συνήθως κάθε Σάββατο βρίσκομαι εκεί με την οικογένεια μου για τα ψώνια της εβδομάδας.Ο χώρος της αγοράς έχει πεζοδρομηθεί με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να κινούνται ελεύθερα στα διάφορα σημεία της .Αν και η αγορά της περιοχής μου είναι μικρή ,διαθέτει ποικιλία καταστημάτων που καλύπτουν τις  περισσότερες ανάγκες των κατοίκων .Τα καταστήματα εκτείνονται κατά μήκος και των δύο πλευρών του δρόμου .Από την μια πλευρά υπάρχουν μανάβικα ,ψαράδικα, κρεοπωλεία, φούρνοι, μαγαζιά με τυριά ,ζαχαροπλαστείο, μαγαζιά με ρούχα, τσάντες ,παπούτσια αλλά και άλλα με οικιακά είδη και έπιπλα σε πολύ καλές τιμές.
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν μικρά μεζεδοπωλεία. Σε ολόκληρη την αγορά αντηχούν οι φωνές των εμπόρων λαχανικών και ψαριών που διατυμπανίζουν την φρεσκάδα των προιόντων τους.Οι πελάτες ,οι περισσότεροι πρωινοί πρωινοί ,περνούν μπροστά από τα καταστήματα,και συγκρίνουν τις τιμές πριν κάνουν τις αγορές τους. Η σαββατιάτικη βόλτα στην αγορά αρέσει πολύ και σε εμένα και στην οικογένεια μου.Το αγαπημένο μας κατάστημα είναι ,αυτό που επισκεπτόμαστε ανελλιπώς ,είναι το παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο στο τέλος της αγοράς .Όταν καταλήγουμε στο ζαχαροπλαστείο ,όπου απολαμβάνουμε παραδοσιακούς λουκουμάδες,ανταλλάσουμε τις εντυπώσεις μας από την αγορά και έπειτα φεύγουμε για το σπίτι μας .
Βαρελτζάκη Βάσω Β3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου