Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Η σχέση μου με την αδελφή μου








Η σχέση μου με την αδερφή μου αντιστοιχεί στο κλασικό στερεότυπο για τις αδερφικές σχέσεις, ‘μαζί δεν κάνετε και χώρια δεν μπορείτε’. Με την αδερφή μου έχουμε τέσσερα χρόνια διαφορά και όταν ήταν σε μικρότερη ηλικία είχε εμένα ως πρότυπο και, όπως όλα τα αδέρφια, με μιμούνταν συνέχεια, τις περισσότερες φορές αποτυγχάνοντας παταγωδώς και κάνοντας το όλο σκηνικό ξεκαρδιστικό. Τώρα, που έχει μεγαλώσει αρκετά και έχει μετατραπεί σε ένα μικρό, χαριτωμένο στην όψη διαβολάκι, απολαμβάνει να κάνει πράγματα που γνωρίζει ότι δεν μου αρέσουν επίτηδες, μόνο και μόνο για να με εκνευρίσει.

Στα χρόνια που έχουν περάσει από τον ερχομό της μικρής μου αδερφής στον κόσμο έως και σήμερα, έχουμε περάσει αμέτρητες αξέχαστες εμπειρίες μαζί που δεν θα άλλαζα με καμία δύναμη. Μεταμεσονύχτιοι τηλεμαραθώνιοι Harry Potter, βραδιές καραοκε με τις υπέροχες φάλτσες φωνές μας, χορευτικές παραστάσεις με θεατές τα λούτρινα κουκλάκια μας, φαγητό μέχρι σκασμού μετά από

πρωταθλήματα ενόργανής μας, κλάματα μετά τον θάνατο του Kylo Ren στο Star Wars και η αδερφή μου να με κοροϊδεύει, πολύωρα παιχνίδια UNO, στοιχήματα, από τα οποία έβγαινα πάντα κερδισμένη, άσκοπες διαφωνίες με αφορμή αγαπημένους μας χαρακτήρες από τα Lord of the Rings, διαγωνισμούς καλύτερης βουτιάς στην θάλασσα, βραδινοί περίπατοι στο χωριό τρώγοντας σποράκια και φυσικά δεν ξεχνάμε όλα τα TikTok trends που κάναμε μαζί κατά την διάρκεια της καραντίνας.

Μπορεί εγώ και η αδερφή μου να μην μοιάζουμε σχεδόν πουθενά, ούτε εμφανισιακά, αλλά ούτε στους χαρακτήρες μας, πιστεύω όμως ότι ολοκληρώνουμε η μία την άλλη και δεν θα μπορούσαμε να ζούμε χωριστά. Παρόλο που μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι, την αγαπώ απίστευτα πολύ και ανυπομονώ να δω τι αναμνήσεις θα δημιουργήσουμε στη συνέχεια.

Άννα Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου