Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ

 Τα αδέρφια είναι η πολύχρωμη σκιά μας - Love Life


Η σχέση μου με τα αδέλφια μου είναι λίγο περίεργη, λόγω του ότι είμαι ο μικρότερος από τρία αδέλφια και με μεγάλη διαφορά ηλικίας. Ο μεγάλος αδελφός μου με περνάει οχτώ χρόνια και ο μεσαίος έξι. Αυτό δε μου αρέσει, γιατί ποτέ δε μπορούσα να τους καταλάβω, ούτε μου εμπιστεύτηκαν ποτέ τίποτα και αυτό με λυπεί. Εντάξει, πάντα με προστάτευαν και με αγαπούσαν, αλλά αυτό το ήξερα, εγώ πάντα ήθελα και να τους καταλαβαίνω. Πιο παλιά, τουλάχιστον, έπαιζαν μαζί μου, πλέον τους ρωτάω κάτι, λένε ‘’βαριέμαι’’ και φεύγουν στα δωμάτιά τους με το κινητό τους και τα ακουστικά. Θα ήθελα να είμαι ή πιο μεγάλος για να τους καταλαβαίνω ή να είχαμε μικρότερη διαφορά ηλικίας.

Άγγελος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου