Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Οι σχέσεις με τα αδέρφια μας

 

Αδέλφια: Σχέσεις αγάπης και ανταγωνισμού -Ο ρόλος των γονιών! - Fay's book


Στις σχέσεις μεταξύ των αδερφών παίζει σημαντικό ρόλο η ηλικία. Πιστεύουμε ότι τα αδέρφια είναι ένα δώρο για εμάς, καθώς έχουν γίνει οι καλύτεροι μας φίλοι. Καμιά φορά υπάρχουν μικρές διαφωνίες, που ξεσπούν σε καβγάδες, όμως όλοι ξέρουμε ότι μετά τα ξαναβρίσκουμε.


Πόπη

Εγώ έχω μία αδερφή που πάει Α’ Λυκείου. Έχουμε 3 χρόνια διαφορά, όμως είμαστε πολύ φίλες! Η αδερφή μου είναι πάρα πολύ καλή,αλλά κάποιες φορές είναι υπερβολική.


Τα θετικά της αδερφής μου είναι ότι με υποστηρίζει σε κάποια προσωπικά μου θέματα Όταν κάτι χρειαστώ για να με βοηθήσει ,θα με βοηθήσει. Εννοείται πως και εγώ την υποστηρίζω. Την εμπιστεύομαι πάρα πολύ και τα συζητάμε όλα μαζί. Κάποιες φορές αφιερώνει χρόνο για εμένα και την αγαπώ πάρα πολύ.


Τα αρνητικά της αδερφής μου είναι ότι κάποιες φορές μου παίρνει ρούχα χωρίς να με ρωτήσει ,δουλειές που είναι να κάνει μου λέει να της κάνω εγώ ,ενώ όταν συζητάμε, μερικές φορές αντιδράει νευριασμένα.


Ευτυχία

Τη σχέση μου με την αδερφή μου θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω σαν μία σκάλα με πολλά ανεβοκατεβάσματα. Τη μία ημέρα είμαστε αυτοκόλλητες, μπορώ να πω, ενώ την επόμενη μέρα καβγαδίζουμε σαν τον σκύλο με τη γάτα.


Η αδερφή μου είναι μικρότερη από εμένα. Έχουμε 5 ολόκληρα χρόνια διαφορά. Κάποιος θα τα έλεγε λίγα, αλλά για εμένα είναι πάρα πολλά, αφού αυτή τώρα ξεκινάει το δημοτικό, ενώ εγώ τώρα ξεκινάω το γυμνάσιο και μαζί του και την εφηβεία. Παρόλα αυτά δεν παύει να είναι η αδερφή μου που μαζί περνάμε τον περισσότερο χρόνο της ζωής μου. Κάνουμε αρκετά πράγματα μαζί! Της αρέσει να παίζουμε στον κήπο. Παίζουμε παιχνίδια με την μπάλα, τρέχουμε κάνοντας αγώνες, κάνουμε σκοινάκι και μετράμε ποια θα κάνει τα περισσότερα άλματα. Όμως πάντα στο τέλος έχουμε τις διαφωνίες μας και πάντα καταλήγουμε σε ένα μικρό καβγά.


Αυτό που δεν αντέχω καθόλου είναι η μεγάλη της γκρίνια. Μουρμουρίζει και γκρινιάζει συνεχώς και θέλει όλοι να την προσέχουν και να ασχολούνται μαζί της. Ελπίζω μεγαλώνοντας να σταματήσει γιατί οι καβγάδες μας δεν θα σταματήσουν ποτέ. Όπως όμως και να είναι οι σχέσεις μας θα είναι πάντα το άλλο μου μισό .


Μαρία

Εγώ και ο αδερφός έχουμε 4 χρόνια διαφορά. Κάποιος θα τα έλεγε λίγα όμως δεν θα το λεγα, γιατί εγώ μπαίνω στην εφηβεία ενώ αυτός αρχίζει τα χρόνια του στο δημοτικό, αφού πάει τρίτη δημοτικού.


Η σχέση με τον αδερφό μου είναι πάρα πολύ καλή. Παίζουμε, μιλάμε, πάμε βόλτες και γενικά περνάμε αρκετό χρόνο παρέα. Ως μεγαλύτερη αδερφή μου αρέσει να τον πειράζω… Τον αποκαλώ με αστεία παρατσούκλια όπως μαιμουδάκι. Επίσης, μου αρέσει να τον γαργαλάω ενώ παίζει playstation… Αυτός φωνάζει και θυμώνει όταν τον πειράζω, αλλά ξέρει ότι το κάνω για πλάκα. Λόγω του ότι είναι και αγόρι και έχουμε και αυτή τη διαφορά οι διαφωνίες είναι λίγο περισσότερες, όμως μετά τα ξαναβρίσκουμε!


Ευχόμαστε να είμαστε πάντα δεμένες κι αγαπημένες με τα αδέρφια μας, γιατί εμείς έχουμε αυτά και αυτά εμάς!


Μαρία-Ευτυχία-Πόπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου