Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Γράμμα σε ένα φίλο Vol. 6

 


Αγαπημένη μου Τζο,

Χάρηκα πολύ όταν έλαβα το γράμμα σου, μιας και είχαμε να αλληλογραφήσουμε καιρό. Δεν σου κρύβω όμως την στενοχώρια μου για την απόφασή σου, που μόνο δυσάρεστα θα σου φέρει.

Προφανώς η άποψη του καθενός είναι υποκειμενική και η επιλογή σου είναι σεβαστή, παρά την δική μου . Επέτρεψέ μου όμως να σου παρουσιάσω την άλλη πλευρά του νομίσματος, αναφέροντάς σου τα πλεονεκτήματα της παραμονής σου στο σχολείο. Αρχικά στο σχολείο αποκτάμε βάσεις για την επαγγελματική μας σταδιοδρομία, καθώς και πειθαρχία ,που θα μας βοηθήσουν εξαιρετικά στην πορεία της ζωής μας. Επιπρόσθετα, ένα εξίσου σημαντικό προτέρημα του σχολείου, είναι η κοινωνικοποίηση με συνομηλίκους μας. Δημιουργούμε φιλίες, μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε με άλλα άτομα και μοιραζόμαστε εμπειρίες, που τίποτε άλλο δεν μπορεί να προσφέρει.

Ακόμα, το σχολείο διευρύνει τους πνευματικούς μας ορίζοντες, δηλαδή σκεφτόμαστε, εκφραζόμαστε και αποκτάμε γνώσεις πάνω σε διάφορα ενδιαφέροντα αντικείμενα. Συνάμα, μας βοηθά να ανακαλύψουμε τις

κλίσεις, τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντά μας και φυσικά να γίνουμε ολοκληρωμένες ππροσωπικότητες.

Πριν πάρεις βιαστικές, γρήγορες αποφάσεις, προβληματίσου με τα λεγόμενά μου και έπειτα πράξε ανάλογα. Μπορεί να μην το συνειδητοποιείς αυτή τη στιγμή, αλλά αργότερα θα το μετανιώσεις.

Θέλω μόνο το καλό σου και το ξέρεις.

Με αγάπη,

ΆνναΜαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου