Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Το σχολείο των ονείρων μου

 



Το σχολείο των ονείρων μου είναι λίγο απίθανο να γίνει πραγματικότητα στις μέρες μας αλλά δεν πειράζει . Θα μου πείτε τώρα, τι μπορεί να έχει το ονειρεμένο σου σχολείο πέρα από αυτά που έχει τώρα ένα κανονικό σχολείο; Θα σας πω.

Τα σημερινά σχολεία δημιουργούν ένα περιβάλλον όχι και τόσο υγιεινό στα παιδιά και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα. Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ πάμε στο κυρίως θέμα . Το ονειρεμένο μου σχολείο θα ήθελα να ήταν μεγαλύτερο, με περισσότερες αίθουσες , οι τουαλέτες να είναι πιο καθαρές και να υπάρχουν τα απαραίτητα μέσα όπως σαπούνι και χαρτί τουαλέτας. Θα ήταν χρήσιμο για τους μαθητές να έχουν τα προσωπικά τους ντουλαπάκια για να μπορούν να αφήνουν και να παίρνουν πράγματα όταν τους χρειάζεται. Θα ήταν πιο βοηθητικό αν υπήρχαν σε κάθε τάξη διαδραστικοί πίνακες, επίσης θα μπορούσαμε να χρησιμοποιούμε υπολογιστές στα περισσότερα μαθήματα ώστε έτσι να μην κόβουμε χιλιάδες δέντρα κάθε χρόνο για να εκτυπωθούν καινούργια βιβλία, επίσης θα ήταν χρήσιμο τα βιβλία να έχουν γραφτεί πρόσφατα και όχι δέκα χρόνια νωρίτερα.

Αυτό είναι το ονειρεμένο σχολείο μου και πιστεύω ότι και πολλοί άλλοι μαθητές θα συμφωνούσαν μαζί μου.

Δανάη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου