Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

Τα δυνατά μου στοιχεία

Γενικότερα ο κάθε άνθρωπος διαφέρει από τον άλλο είναι μοναδικός και διαθέτει ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Τα στοιχεία του καθενός διαχωρίζονται σε θετικά και αρνητικά πράγμα το οποίο μας διαφοροποιεί.

Έτσι και εγώ θεωρώ ότι έχω και προτερήματα και ελαττώματα. Συνήθως επικεντρώνομαι στο να μιλώ για τα μειονεκτήματα μου, ίσως γιατί τα καλά στοιχεία τα βλέπουν οι άλλοι και όχι εγώ. Παρόλα αυτά θεωρώ πως είμαι βοηθητική, συμπονετική και έμπιστη ως φίλη. Αρέσκομαι στο να λέω την αλήθεια γιατί δεν θέλω να με πνίγει το άδικο ούτε να κάνω δεύτερες σκέψεις στην ζωή μου. Ακόμα είμαι οργανωτική, λειτουργώ με πρόγραμμα , είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου και προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνομαι. Αν και αντιμετωπίζω την καθημερινότητα με χιούμορ χρησιμοποιώ ως γνώμονα αντιμετώπισης των προβλημάτων και των δυσκολιών την λογική.

Τέλος προσπαθώντας να φέρω μια ισορροπία μέσα μου κάνω την αυτοκριτική μου την οποία θεωρώ κλειδί της βελτίωσης μου.

Μαριλένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου