Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

Ένα πρόσωπο εμπιστοσύνης

Ως ένα κορίτσι στην εφηβεία,έχω την ανάγκη να μιλάω σε κάποιον δικό μου άνθρωπο για τα θέματα που με απασχολούν στη ζωή μου. Πέρα από τους φίλους μου, που προφανώς είναι πολύ ψηλά στην λίστα με τα άτομα που αγαπώ και εμπιστεύομαι, η μαμά μου είναι ένα πολυαγαπημένο μου πρόσωπο που με ακούει και καταλαβαίνει απόλυτα τις εύκολες και δύσκολες στιγμές μου, αφού μοιραζόμαστε το ίδιο σπίτι και

καθημερινότητα. Έχοντας υπόψη ότι εκείνη είναι οικογένειά μου , νιώθω ότι μπορώ να εκφράσω την άποψη και τα συναισθήματά μου ελεύθερα, πράγμα που σπάνια συμβαίνει σε περιπτώσεις με απλούς φίλους και γνωστούς. Η μαμά μου είναι ένα υπόδειγμα μητέρας, κατ’εμέ, και φιλοδοξώ να είμαι σαν εκείνη όταν, και αν, αποκτήσω δικά μου παιδιά.

Αννα Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου