Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Η κολλητή μου

 Η κολλητή μου φλερτάρει με το αγόρι μου μπροστά μου | in.gr

Σχεδόν όλοι μας έχουμε έναν καλύτερο φίλο. Κατά την γνώμη μου, είναι από τα σημαντικότερα άτομα στην ζωή μας και είμαι χαρούμενη που έχω κι εγώ μια κολλητή.

Με την Δέσποινα είμαστε φίλες από μωρά. Ξεκινήσαμε μαζί το σχολείο και περνούσαμε όλο τον χρόνο μας η μία με την άλλη. Η Δέσποινα είναι ένα όμορφο κορίτσι, με σγουρά μαλλιά, μεγάλα μάτια και μεσαίου αναστήματος. Έχει πολύ καλό χαρακτήρα, καθώς είναι ευγενική και γλυκιά. Οπότε την χρειάζομαι είναι πάντα στο πλευρό μου και δεν με έχει προδώσει ποτέ.

Η φιλία μας δεν έχει περάσει ιδιαίτερες δυσκολίες. Αρκετές φορές διαφωνούμε για ασήμαντα πράγματα, τα οποία όμως δεν έχουν επιπτώσεις στην σχέση μας.

Με την Δέσποινα πιστεύουμε πως στο μέλλον η φιλία μας θα παραμείνει τόσο δυνατή ή θα γίνει ακόμα καλύτερη. Ακόμα και όταν θα έχουμε δικές μας οικογένειες, θα φροντίσουμε να μην μας επηρεάσει, αφού τόσα χρόνια φιλίας δεν γίνεται να ξεχαστούν τόσο εύκολα. Πιστεύω πως θα μείνουμε για πάντα κολλητές.

Πόπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου