Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Οι φίλοι μου

 Άνθρωποι, Φίλους, Ομάδα, Τα Χέρια

Όλοι έχουμε και από έναν φίλο και ο καθένας τον επιλεγεί διαφορετικά . Τα δικά μου κριτήρια για την επιλογή του φίλου μου είναι αρκετά θα έλεγα απαιτητικά , διότι πρέπει να περάσει πολλά «τεστ» τα οποία είναι χρονοβόρα.

Εγώ έχω μόνο δυο φίλους, τους οποίους τους έχω σαν αδέρφια . Αυτοί οι δυο φίλοι είναι ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Με το αγόρι, που τον λένε Πέτρο, είμαστε φίλοι από το νηπιαγωγείο ενώ με το κορίτσι, που την λένε Μελίνα, γνωριζόμαστε από την τέταρτη δημοτικού. Επίσης έχω και άλλον ένα φίλο που τον λένε Άγγελο , απλά δεν κατατάσσεται στους καλυτέρους φίλους ακόμα, διότι θέλω λίγο καιρό για να δοκιμάσω κάτι .

Ο Πέτρος

Ο Πέτρος είναι ένας από τους πρώτους και καλυτέρους φίλους μου . Με τον Πέτρο μιλάμε για πολλά πράγματα και πηγαίνουμε συχνά βόλτες όπως επίσης πηγαίνουμε και στο σχολείο μαζί, παρόλο που δεν είμαστε πλέον στην ιδιά τάξη.

Με τον Πέτρο γνωριστήκαμε στο νηπιαγωγείο, την πρώτη μέρα κιόλας . Καθόμουν μονός σε ένα παγκάκι και είχε έρθει να μου κάνει παρέα , διότι γενικά είμαι λίγο πιο απομονωμένος από εκείνον . Ας μην τα πολυλογώ, τέλος πάντων , μετά αρχίσαμε να παίζουμε στα διαλείμματα μέχρι που είχε τελειώσει η χρονιά και θα πηγαίναμε στο δημοτικό. Εν τω μεταξύ, εμείς φοβόμασταν μην χαθούμε και για αυτό πείσαμε τις μαμάδες μας να γνωριστούν και να ανταλλάξουν αριθμούς τηλεφώνου για να μιλάμε με τον Πέτρο . Όταν ήρθε η ώρα να πάμε στο Δημοτικό τον βλέπω μέσα στην τάξη και χάρηκα τόσο πολύ που θα είχα τον φίλο μου μαζί μου πάλι . Τέλος, το Δημοτικό μας βοήθησε να μείνουμε μαζί μέχρι σήμερα.

Η Μελίνα

Η Μελίνα είναι ένα χρόνο μικρότερη μου. Γνωριστήκαμε όταν εγώ ήμουν στην τέταρτη τάξη . Εκείνη η μέρα ήταν λίγο αφού είχε ξεκινήσει το ολοήμερο και εγώ είχα αποφασίσει να πάω να δω πως ήταν και αν μου άρεσε θα εμένα . Τέλος πάντων, όταν χτύπησε το κουδούνι για το πρώτο διάλειμμα, ένας παλιός φίλος μου, ο οποίος αποδείχτηκε σκάρτος, μου γνώρισε την Μελίνα. Γενικά φαινόταν λίγο ΄΄τσαμπουκάς΄΄, αλλά και πάλι μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον και είχα πάει να της μιλήσω για να γίνουμε φίλοι. Αυτή δέχτηκε και όπως είναι αυτονόητο πέρασε τα «τεστ φιλίας μου». Και μέχρι σήμερα κάνεις από τους δυο δεν μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα.

Τέλος θα δώσω μια συμβουλή λέγοντας και μια φράση : «Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι». Πάντα να διαλέγετε τους φίλους σας με τα δικά σας κριτήρια και να τους προσέχετε για να σας προσέχουν.

Γιώργος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου