Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Οι φίλοι στη ζωή των εφήβων

 Φίλους, Γάτας Και Σκύλου, Κατοικίδια Ζώα, Γάτα, Σκύλος

Οι φίλοι για εμένα είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι στη ζωή μου. Με τους φίλους μας μπορούμε να συζητάμε ό,τι μας προβληματίζει, να λέμε τα μυστικά μας και να περνάμε απίστευτες στιγμές και εμπειρίες μαζί! Όμως πρέπει να προσέχουμε και να είμαστε σίγουροι για το αν πρέπει κάποιος να είναι φίλος μας ή όχι…

Εμένα η καλύτερή μου φίλη, ή όπως λέμε εμείς οι έφηβοι “κολλητή”, είναι η Σταυρίνα. Με τη Σταυρίνα γνωριζόμαστε 8 χρόνια. Γνωριστήκαμε στο δημοτικό, αφού πηγαίναμε στην ίδια τάξη, και είμαστε κολλητές από τότε. Όμως η Σταυρίνα μένει στην Πάτρα και από τότε που μετακόμισα στο Ηράκλειο τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα… Έχουμε να συναντηθούμε από κοντά από τον Ιούλιο του 2020, και από τότε δεν μπόρεσα να ξαναπάω Πάτρα, λόγω της καραντίνας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μιλάμε καθόλου και η φιλία μας έχει τελειώσει. Κάθε μέρα κάνουμε βιντεοκλήση και συζητάμε για διάφορα θέματα όπως πως περάσαμε την ημέρα μας ή κάποια “κοριτσίστικα” θέματα. Όποτε με χρειάζεται ή όποτε την χρειάζομαι είμαστε εκεί η μια για την άλλη. Καμιά φορά τη νιώθω σαν αδερφή μου!

Εκτός των αληθινών φίλων που έχω γνωρίσει, όπως η Σταυρίνα, υπάρχουν και τα άλλα άτομα που το παίζουν φίλοι, αλλά το κάνουν για κάποιο δικό τους όφελος. Αυτά τα άτομα είναι οι φίλες- φίδια ή αλλιώς οι toxic (=τοξικοί). Για παράδειγμα, είχα μια φίλη η οποία ήθελε να κάνουμε παρέα για να την αφήνει η μητέρα της να πηγαίνει βόλτες πιο μακριά απ’ ό,τι πήγαινε… Αυτά τα άτομα όταν τα ανακαλύπτουμε πρέπει να ξεκόψουμε άμεσα μαζί τους! Επίσης, αν κάποια φορά ένας/ μία φίλος/φίλη σας δεν σας θέλει, είτε επειδή λέει ότι βρήκε ένα άτομο που έχουν πιο πολλά κοινά ενδιαφέροντα, είτε επειδή πιστεύει ότι δεν ταιριάζετε πια, μην στεναχωρηθείτε, δεν φταίτε εσείς! Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και πρέπει να σεβόμαστε τη διαφορετικότητά του, αν κάποιος δεν σέβεται τη δικιά σας διαφορετικότητα απλά αγνοήστε τον… Υπάρχουν πολλά άτομα που θέλουν να σας κάνουν παρέα για αυτό που είστε!

Ανυπομονώ πως και πως για τις διακοπές του Πάσχα, που θα πάω Πάτρα και θα δω όλους μου τους φίλους και όλες μου τις φίλες!

Μαρία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου