Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Σχέσεις μεταξύ γονιών και εφήβων (από τη Μαρία ,την Ευτυχία και την Πόπη)

 
Εφηβεία, μια παρεξηγημένη ηλικία - Ορθοδοξία News Agency

Όπως όλοι ξέρουμε η εφηβεία είναι ένα δύσκολο στάδιο για όλους. Η εφηβεία είναι η περίοδος σωματικών αλλαγών, αφού ο άνθρωπος από ένα παιδικό σώμα αποκτά πλέον ένα ενήλικο, ή όπως θα λέγαμε μεγαλίστικο, σώμα. Όμως εκτός από τη σωματική, γίνεται αλλαγή και στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι έφηβοι. Η εφηβεία είναι πιο δύσκολη στα κορίτσια αφού αποκτούν και ορμονικές αλλαγές. Στην εφηβεία τα παιδιά αρχίζουν να εμπιστεύονται πιο πολύ τους φίλους τους και έτσι ξεκινάει να χάνεται η επικοινωνία μεταξύ γονιών και παιδιών, όμως οι γονείς πρέπει να καταφέρνουν να κρατάνε καλές σχέσεις με τα παιδιά τους, και αυτό είναι το θέμα για το οποίο θα γράψουμε σήμερα, από προσωπική εμπειρία...


ΜΑΡΙΑ

Οι σχέσεις ανάμεσα σε εμένα και τους γονείς μου είναι διαφορετικές. Μπορεί να έχω μια αδυναμία στον μπαμπά μου όμως είμαι πιο κοντά στη μαμά μου. Με τη μαμά μου τα λέω όλα! Μου αρέσει να περνάμε ώρα μαζί συζητώντας ό,τι με απασχολεί, όπως για το σχολείο, τις φίλες μου κτλ. Κάτι που θαυμάζω σε αυτήν είναι πως σε οτιδήποτε που με προβληματίζει βρίσκει πάντα μια λύση να με συμβουλέψει.

Από την άλλη πλευρά ο μπαμπάς μου κι εγώ έχουμε μια εξίσου καλή σχέση. Μπορεί να μην συζητάμε τόσο διότι δεν έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, όμως περνάμε αρκετό ποιοτικό χρόνο μαζί, πηγαίνουμε μαζί στο σούπερ μάρκετ , πάμε για περπάτημα ή μαγειρεύουμε παρέα.

ΕΥΤΥΧΙΑ

Οι σχέσεις με τους γονείς μου είναι πολύ διαφορετικές και ιδιαίτερες. Η μαμά μου έχει γίνει η καλύτερή μου φίλη! Οι σχέσεις με τη μαμά μου είναι πιο στενές, συζητάω τα πάντα μαζί της, της λέω όλα μου τα προβλήματα, με βοηθάει και προσπαθεί να τα λύσει. Επίσης μου δίνει συμβουλές για τις σχέσεις με τις φίλες μου. Μερικές φορές είμαι αντίθετη, αλλά στο τέλος λέω ότι έχει δίκιο, σέβομαι τη γνώμη της και της έχω εμπιστοσύνη.

Αντιθέτως με τον μπαμπά μου οι σχέσεις μας είναι λίγο διαφορετικές. Είναι πιο κλειστός μαζί μου. Ούτε εγώ αλλά ούτε ο ίδιος ανοίγεται πολύ. Παρόλα αυτά είναι τρυφερός μαζί μου. Σε κάθε μου επιθυμία πάντα είναι αυτός που θα πει πρώτος το μεγάλο ΝΑΙ! (Σε αντίθεση με τη μαμά μου που όλο το συζητάει)

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον από τους δύο, γιατί είναι τόσο διαφορετικοί αλλά και οι δύο νοιάζονται με τον δικό τους τρόπο για μένα.

ΠΟΠΗ

Η επικοινωνία ανάμεσα σε εμένα και τους γονείς μου είναι πολύ καλή, γιατί συζητάμε ό,τι με απασχολεί. Μου αρέσει να τους λέω τα προβλήματά μου, διότι με συμβουλεύουν. Όμως υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν τους τα λέω. Αυτά τα πράγματα προτιμώ να τα λέω στις κολλητές μου, επειδή μπορώ να τους ανοιχτώ πιο εύκολα. Στους γονείς μου με ενοχλεί που κάποιες φορές προσπαθούν να είναι φίλοι μου, κάτι που δεν μου αρέσει γιατί θεωρώ πως οι γονείς μου όσο κοντά μου και να είναι πρέπει να υπάρχει και ένα όριο, ώστε να μπορούμε να μάθουμε να ξεχωρίζουμε σε ποιους ανθρώπους πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη.

Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι και για τις τρεις μας το σημαντικότερο για τις σχέσεις με τους γονείς μας είναι να υπάρχει κατανόηση και εμπιστοσύνη!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου