Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Σχέσεις με τους γονείς

Διαδικτυακή ομάδα: «Εφηβεία και γονείς: η πρόκληση των αλλαγών» - KΙDOT

Η επικοινωνία με τους γονείς μου μπορεί να γίνει κάπως περίπλοκη μερικές φορές.

Ο Μπαμπάς μου.

Εγώ με τον πατέρα μου έχουμε μια πολύ διαφορετική σχέση από ό,τι με την μαμά μου. Ο μπαμπάς μου περνά μερικές φορές την κρίση ηλικίας και ευτυχώς την περνάει σε μικρό βαθμό. Άλλες φορές φέρεται σαν πεντάχρονο και κάθεται και με πειράζει όλη την ημέρα. Βέβαια άλλες φορές κάνει σαν έναν έφηβο που όταν κάνει ένα λάθος μετά μου κλαίγεται. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν ζητάει την γνώμη μου του τη λέω αλλά αυτός πάντα κάνει το δικό του και μετά όταν καταλαβαίνει ότι εγώ είχα δίκιο στενοχωριέται και γκρινιάζει ότι κακώς έκανε και δεν με άκουσε.

Τώρα οι φορές που φέρεται σα μεγάλος είναι και από τις φορές που σκέφτομαι ότι καλύτερα θα ήταν να περνούσε κρίση ηλικίας, διότι είναι αυτές οι φορές που τον πιάνει το πατρικό ένστικτο. Μερικές φορές δηλαδή όταν του λέω ότι θα πάω κάπου πρέπει να δώσω κυριολεκτικά αναφορά για τα πάντα, με ποιους θα πάω βόλτα, πότε θα γυρίσω, πως λένε τα άτομα της παρέας μου και άλλα πολλά.

Υπάρχουν φορές που λέω πως αυτός δεν είναι ο μπαμπάς μου μόνο αλλά και ο καλύτερος φίλος μου, διότι εγώ και αυτός είμαστε οι λιχούδηδες της οικογένειας και έτσι σκαρώνουμε μερικά κόλπα και μετά κάνουμε έκπληξη στους υπόλοιπους, δηλαδή έχουμε βγάλει κρυφή γλώσσα‘’ επικοινωνίας φαγητού’’.

Σχέση με την μαμά μου.

Στη μαμά μου έχω μεγάλη αδυναμία. Με την μαμά μου έχουμε μια ήρεμη σχέση μερικές φορές (τις περισσότερες φορές). Όταν έρχεται η μαμά μου από την δουλειά την ρωτάω πως ήταν η ημέρα της, όμως όταν είναι άκεφη και κουρασμένη νευριάζει. Τώρα, όταν εγώ έρχομαι από το σχολείο με ρωτάει πως πήγε η μέρα μου και εγώ φυσικά της λέω για τα μαθήματα και για όταν θα έχουμε γράψει κάποιο τεστ ή διαγώνισμα και φυσικά της λέω τους βαθμούς που παίρνω, είτε είναι καλοί ή κακοί.

Όταν η μαμά μου μου κάνει παρατήρηση για κάτι εγώ αντιδρώ κάπως νευριασμένος. Η αλήθεια είναι ότι όταν μου κάνουν παρατήρηση αντιδρώ ανάλογα με το πρόσωπο που μου την κάνει. Στην περίπτωση της μαμάς μου εγώ νευριάζω αρκετά όπως αλλά μετά μου λέει ότι δεν πρέπει να νευριάζω και να αποδεχτώ το λάθη μου.

Μερικές φορές όταν επιστρέφει η μαμά μου από την δουλειά και θα έχω πολύ ενέργεια της σπάω τα νεύρα, άθελα μου βεβαία, μερικές φορές. Αυτό μπορεί να γίνει επειδή είμαι φλύαρος.

Γιώργος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου