Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ

 Αδέρφια: η πορεία μιας σχέσης ζωής» | Northtown.gr

Στις περισσότερες οικογένειες υπάρχουν δύο έως τρία παιδιά. Εγώ έχω άλλα δύο αδέλφια, ένα αγόρι έξι ετών και ένα κορίτσι, έντεκα ετών.

Η σχέση μου με τα αδέλφια μου είναι η συνηθισμένη, δηλαδή είναι μια σχέση αγάπης και μίσους. Με τον αδελφό μου έχω μια καλή σχέση. Συνέχεια παίζουμε, και ηλεκτρονικά παιχνίδια, αλλά και με κλασικά παιχνίδια, όπως είναι τα ζωάκια. Με την αδελφή μου, από την άλλη, συνέχεια μαλώνουμε, αλλά στο τέλος πάντα θα συμφωνήσουμε και θα αγκαλιαστούμε σαν να μην έγινε τίποτα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια φορά είχα τσακωθεί με την αδελφή μου πολύ άσχημα, γιατί ήθελε να φορέσει μια μπλούζα μου. Στο τέλος, της έδωσα την μπλούζα επειδή την λυπήθηκα.

Είμαι πολύ χαρούμενη που ζούμε και μεγαλώνουμε μαζί με τα αδέλφια μου. Μου δίνουν θάρρος και αντοχή να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Κι εγώ με την σειρά μου θέλω να γίνω ένα καλό πρότυπο για τα αδέλφια μου.

Χριστίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου