Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Οι σχέσεις με τα αδέρφια μας.

 Τα αδέρφια παιδιών που έχουν λάβει τη διάγνωση των Διαταραχών Αυτιστικού  Φάσματος (ΔΑΦ)

Οι σχέσεις με τα αδέρφια μας είναι αρκετά περίπλοκες. Την μία τσακωνόμαστε και την άλλη είμαστε μια χαρά. Όμως, κατά βάθος τα αγαπάμε.

Για παράδειγμα, εγώ με τον αδερφό μου τσακωνόμαστε μόνο όταν υπάρχουν γύρω μας και άλλα άτομα εκτός από εμάς . Ο αδερφός μου είναι 11 χρόνια μεγαλύτερος από εμένα , είναι καλός αδερφός ΑΛΛΑ τις περισσότερες φορές με εκνευρίζει!

Κάποιες φορές μου κάνει τα χατίρια, συνήθως, βέβαια, τον αναγκάζει η μαμά, αλλά τέλος πάντων. Για να πω την αλήθεια, αυτός με μεγάλωσε, καθώς οι γονείς μου δουλεύαν όταν ήμουν μωρό, για αυτόν τον λόγο το λατρεύω που τον έχω αδερφό!

Παναγιώτα


Ο αδερφός μου κι εγώ έχουμε τέσσερα χρόνια διαφορά και οι χαρακτήρες μας είναι εντελώς διαφορετικοί. Διαφωνούμε συνέχεια και αυτό συνήθως καταλήγει σε καυγά. Έτσι, τσακωνόμαστε όλη την ώρα. Αλλά οι γονείς μου λένε, σχεδόν κάθε φορά, πως φταίω εγώ αφού είμαι η μεγαλύτερη. Επίσης, ο αδερφός μου με κατηγορεί συνέχεια για πράγματα που δεν έχω κάνει.

Όταν δεν τσακωνόμαστε, όμως, είμαστε μια χαρά και περνάμε τον χρόνο μας συζητώντας ή παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια. Άρα, κατά βάθος, αγαπάμε ο ένας τον άλλον, ακόμη και αν δεν το δείχνουμε!

Πόπη

Εγώ με την αδελφή μου έχουμε τρία χρόνια διαφορά και διαφέρουμε αρκετά. Συχνά υπάρχουν τσακωμοί μεταξύ μας για ασήμαντα θέματα ,όμως μετά από λίγα λεπτά τα ξαναβρίσκουμε γιατί καταλαβαίνουμε ότι τσακωνόμαστε για πράγματα που δεν έχουν καθόλου σημασία. Όταν δεν είμαστε μαλωμένες πηγαίνουμε συχνά βόλτες, την βοηθάω με τα μαθήματα και περνάμε μαζί τον ελεύθερο χρόνο μας παίζοντας διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια. Το σίγουρο είναι πως ό,τι και να γίνεται εγώ θα την αγαπώ!

Στέλλα

Οι σχέσεις με τα αδέρφια μας είναι αρκετά δύσκολες διότι δεν έχουμε ίδιες ασχολίες και ίδια ενδιαφέροντα, αλλά ούτε και απόψεις. Έτσι, διαφωνούμε συνέχεια. Αλλά θα πρέπει να μην δίνουμε σημασία, γιατί αν ασχολούμαστε πολύ οδηγούμαστε σε τσακωμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου