Κυριακή 28 Μαΐου 2023

Πώς θα αντιδράσω αν μου προσφέρουν αλκοόλ;



Άμα μου προσφέρουν αλκοόλ θα το αρνηθώ, γιατί ξέρω ότι απαγορεύεται να πιώ στην ηλικία μου και μπορεί να μου προκαλέσει μεγάλο κακό. Μπορεί να μου πουν ότι δεν πειράζει αν πιώ λίγο, έτσι, για την παρέα και για το κέφι. Η αλήθεια όμως είναι ότι το ποτό είναι πολύ πιθανό να μου προκαλέσει ζαλάδα και απώλεια ελέγχου και τελικά να με βάλει σε μπελάδες και να με οδηγήσει ακόμα και στο νοσοκομείο. Επίσης, το αλκοόλ είναι μια εξαιρετικά εθιστική ουσία και οι μακροπρόθεσμες συνέπειες στην υγεία μου θα είναι πολύ αρνητικές.

Σκέφτομαι ότι δεν θα παρασυρθώ και δεν θα ντραπώ να κάνω μια ασφαλή επιλογή στην έξοδο με την παρέα μου. Υπάρχουν νοστιμότατοι και πολύ θρεπτικοί χυμοί, ακόμα και εντυπωσιακά κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ.

Είμαστε cool και μοντέρνοι όταν είμαστε ενημερωμένοι, νηφάλιοι και σταθεροί στις απόψεις μας. Άλλωστε, η καλή παρέα, η ωραία μουσική, ο χορός είναι τα μόνα απαραίτητα για μια τέλεια έξοδο!

Ας μην αφήσουμε το αλκοόλ να χαλάσει το κέφι μας!

Ανδρέας, Χαρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου