Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

 


Η Μιχαέλα φαντάζεται τον εαυτό της στο μέλλον και το επάγγελμα που θα έχει επιλέξει είναι αυτό της αστυνόμου. Εμείς διαβάζουμε μια σελίδα από το ημερολόγιο της. 

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

πέρασε άλλη μια δύσκολη μέρα, αφού στη μέση της νύχτας με πήραν τηλέφωνο από την υπηρεσία για έκτακτη βάρδια, επειδή ο συνάδελφος έχει αναλάβει μια άλλη υπόθεση. Δεν

γκρινιάζω όμως, έτσι είναι όλα τα τμήματα και ειδικά εδώ στις μεγάλες πόλεις, όπου η εγκληματικότητα αυξάνεται δυστυχώς. Βέβαια εμένα μου αρέσει η δουλειά μου, αγαπώ αυτό που κάνω. Σήμερα έχω πολλή δουλειά στο γραφείο γιατί οι κλοπές έχουν αυξηθεί πολύ, πάλι καλά να λέω που δεν έχω υπηρεσία στο δρόμο με το περιπολικό και είμαι στο γραφείο. Οι συνθήκες εργασίας ευτυχώς είναι πολύ καλές ,η υπαστυνόμος Α' είναι πολύ ευχάριστος, ευγενικός και καλός χαρακτήρας. Ελπίζω κάποια στιγμή και εγώ να ανέβω επίπεδο, δεν με πειράζει βέβαια, μια χαρά είναι και η θέση μου. Ευτυχώς που το σπίτι μου είναι κοντά στο τμήμα που είμαι διορισμένη. Το μόνο που με δυσκολεύει είναι το πρωινό ξύπνημα στις πρωινές βάρδιες, πάλι καλά που υπάρχει ο καφές και με βοηθάει να ξυπνήσω, και όταν γυρίζω στις 3:00 στο σπίτι μου πού να προλάβω να μαγειρέψω, συνήθως τρώω απ’ έξω. Λες και έμαθα ποτέ να μαγειρεύω, άλλα δεν πειράζει ποτέ δεν το είχα με το θέμα της κουζίνας. Άντε νύσταξα τώρα, καληνύχτα αγαπητό ημερολόγιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου