Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Ο εαυτός μου στο μέλλον

 Hammer Books Law - Free photo on Pixabay

Από μικρά παιδιά όλοι μας φανταζόμαστε τον εαυτό μας στο μέλλον και σκεφτόμαστε τι επάγγελμα πρόκειται να ακολουθήσουμε. Όλες αυτές οι σκέψεις επηρεάζονται από τις απόψεις και κριτικές των άλλων. Αυτή η επίδραση καμιά φορά είναι αρνητική και καμιά φορά θετική. Αυτό είναι το θέμα για το οποίο θα γράψουμε αυτή τη φορά και θα πούμε τις προσωπικές μας εμπειρίες. 

Μαρία 

Από την Τετάρτη Δημοτικού θέλω να γίνω εισαγγελέας ή εγκληματολόγος. Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να διαβάζω αστυνομικά μυθιστορήματα και τότε κατάλαβα πόσο ενδιαφέροντα είναι τα επαγγέλματα αυτά κι ότι έχω τις δυνατότητες να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Για την ακρίβεια,το ότι έχω τις δυνατότητες για να τα καταφέρω το επιβεβαίωσα, αφού όλοι μου λένε πόσο δυναμική και πόσο σκληρή είμαι, κι ότι μου ταιριάζουν τέτοια επαγγέλματα. Μπορεί να μην ισχύουν αυτά, αλλά μου δίνουν αυτοπεποίθηση για να τα καταφέρω. Ίσως αλλάξω γνώμη αργότερα, όμως αυτή την στιγμή είμαι απόλυτα σίγουρη για το τι θέλω να κάνω στο μέλλον.

 Γνωρίστε το κλασικό μπαλέτο. | Web Music Radio

Ευτυχία

Έχω αρχίσει το μπαλέτο από 3 χρονών, οπότε όταν μεγαλώσω θέλω να ασχοληθώ με αυτόν τον τομέα, δηλαδή να γίνω δασκάλα μπαλέτου. Στην αρχή το θεωρούσα χόμπι, αλλά μετά από τόσα χρόνια αποφάσισα να το δω επαγγελματικά. Ανακάλυψα ότι

θέλω να οδηγηθώ σε αυτόν τον χώρο στις πρώτες μου εξετάσεις, όπου πείσμωσα και πέρασα με μεγάλη επιτυχία. Επιπρόσθετα, κάτι άλλο που μου έστρεψε το ενδιαφέρον μου στο μπαλέτο ήταν οι παραστάσεις που είχα κάνει, μία από τις αγαπημένες μου ήταν η “Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων”, όπου είχα πρωταγωνιστικό ρόλο. Επίσης, κάτι ακόμα που με πείσμωσε να ασχοληθώ με το μπαλέτο είναι ο στόχος μου να φτάσω στο επίπεδο όπου παίρνουμε πουέντ.

Καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως οτιδήποτε θες να κάνεις, αν το προσπαθήσεις και το κυνηγήσεις μπορείς να το καταφέρεις και το πιο σημαντικό, μην αφήσεις καμία κριτική να σε πάρει από κάτω.

Μαρία και Ευτυχία

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου