Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Ο Μελλοντικός μου εαυτός

 Γεωπονία

Από πολύ μικρή ηλικία μας ρωτούν τι θα θέλαμε να γίνουμε στο μέλλον . Μπορεί τότε να λέμε χαζά πράγματα όπως : θέλω όταν μεγαλώσω να γίνω σκύλος. Όμως τώρα, στην εφηβική ηλικία, σκεφτόμαστε πιο ώριμα πράγματα, όπως το να γίνει κάποιος μηχανικός ή, στην περίπτωσή μου, γεωπόνος .

Πολλοί μου λένε ότι είμαι καλός στο να γράφω κείμενα, ότι είμαι καλός στα μαθηματικά και στο βόλεϊ. Όλα αυτά τα πράγματα που λένε ότι κάνω καλά είναι ενθαρρυντικά, αλλά εγώ ακόμα δεν είμαι σίγουρος τι θα κάνω, διότι οι τομείς που μου λένε ότι τα πάω καλά είναι αρκετοί για να αποφασίσω εύκολα. Μέχρι στιγμής έχω αποφασίσει κάτι που δεν μου έχει δώσει την ευκαιρία να το δοκιμάσω, το οποίο είναι, όπως είπα και στον πρόλογο, η γεωπονία. Είναι βέβαιο ότι θα περάσω από πολλά στάδια και για αυτό δεν το δένω και κόμπο. Μια από τις σκέψεις μου, εκτός από το να ασχοληθώ με την γη, είναι να γίνω μαθηματικός , διότι τα μαθηματικά είναι από τα πιο αγαπημένα μου μαθήματα .

Κλείνοντας, να σας πω να μην πάψετε να κυνηγάτε τα όνειρά σας ό,τι εμπόδιο και αν μπει . Επίσης, να αναπτύσσει τα ταλέντα που έχει ο καθένας.

Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου