Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Μαθήματα εξ αποστάσεως

 Εργασία Για Το Σπίτι, Φοιτητής, Tablet

Εδώ και αρκετό καιρό, τόσο η χώρα μας, όσο και πολλές άλλες, αντιμετωπίζει έναν νέο ιό ,τον covid-19.Οι συνθήκες της κοινωνικής απομόνωσης που επέβαλλε η αντιμετώπισή του, μας ανάγκασαν να βρούμε έναν άλλο τρόπο εκπαίδευσης. Καθώς τα σχολεία έκλεισαν, τα μαθήματα συνεχίστηκαν μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Οι μαθητές χρειάστηκε να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, που δεν ήταν πάντα ευχάριστες.

Αφότου ξεκίνησαν τα εξ αποστάσεως μαθήματα, χρειάστηκε να συνηθίσουμε τη νέα μας ρουτίνα. Αυτό για εμένα ήταν ένα δύσκολο κομμάτι, καθώς βγήκα από το πρόγραμμά μου. Η ομαλή και σταθερή ρουτίνα βοηθάει τα παιδιά να επικεντρώνονται στους στόχους τους και με τις τόσο συχνές αλλαγές εγώ έχασα τελείως τη συγκέντρωσή μου. Μου ήταν δύσκολο να οργανώσω τις ώρες που θα έπρεπε να διαβάσω και τις ώρες που θα έπρεπε να ξεκουραστώ. Αυτή η έλλειψη σταθερότητας επηρέασε πολύ την ψυχολογία μου.

Το να κάνεις μάθημα μπροστά σε μια οθόνη είναι πολύ πιο δύσκολο από ό,τι φαίνεται. Καταρχάς, υπήρχαν άπειρα τεχνικά προβλήματα. Πολύ συχνά η πλατφόρμα δεν μπορούσε να υποστηρίξει τον αριθμό των μαθητών, ενώ και το ίντερνετ είχε προβλήματα. Εκτός από αυτό, ήμασταν σπίτι μας και την προσοχή μας αποσπούσαν πολλά άλλα πράγματα.

Οι συνθήκες που όλοι βιώσαμε ήταν δύσκολες και εξαντλητικές. Ένα παραπάνω για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, αφού αδυνατούσαμε να εκπληρώσουμε σωστά τις υποχρεώσεις μας. Ελπίζω ότι με το ξεκίνημα της επόμενης σχολικής χρονιάς δεν θα ξαναχρειαστεί να κάνουμε μαθήματα εξ αποστάσεως και όλα θα επιστρέψουν στα φυσιολογικά πλαίσια.

Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου