Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Εγώ και οι άλλοι

 


Όλοι επηρεαζόμαστε από τη γνώμη των άλλων. Δυστυχώς είναι δύσκολο να βρεις έναν άνθρωπο που να μην έχει επηρεαστεί ποτέ από τη γνώμη των υπολοίπων ανθρώπων για αυτόν, πόσο μάλλον όταν οι υπόλοιποι άνθρωποι είναι κοντινοί φίλοι ή και οικογένεια. Εγώ

πολλές φορές έχω ακούσει σχόλια για διάφορα θέματα που αφορούν εμένα και κυρίως την εξωτερική μου εμφάνιση ή κάποια συμπεριφορά μου, τα οποία με έχουν επηρεάσει και με έχουν κάνει να μην πιστεύω τόσο σε εμένα. Όλους τους ανθρώπους μας απασχολεί η εικόνα μας αλλά και οι σκέψεις των άλλων για μας, αλλά αυτό δεν είναι καθόλου υγιές. Εγώ πλέον έχω καταλάβει ότι οι υπόλοιποι άνθρωποι πάντα θα βρουν κάτι να σχολιάσουν και για αυτό το λόγο δεν πρέπει να μας επηρεάζει η γνώμη των άλλων όσο δύσκολο και ακατόρθωτο κι αν φαίνεται αυτό. Το δύσκολο είναι όμως όταν τα σχόλια και οι κακές κριτικές είναι από φίλους σου ή ακόμα και την οικογένειά σου, τότε πώς γίνεται να μη σε επηρεάσουν;;Ούτε εγώ το έχω ανακαλύψει ακόμα. Είναι δύσκολο να διαχειριστούμε την απορία μας για το τι σκέφτονται οι άλλοι για μας, είναι μία πολύ λεπτή γραμμή την οποία δεν πρέπει να ξεπεράσουμε, γιατί αν βγούμε από τα όρια τότε δεν θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα αλλά ακριβώς τα αντίθετα. Όλοι πρέπει να μάθουμε να ζούμε χωρίς να μας νοιάζει η γνώμη των άλλων ανθρώπων όσο δύσκολο και αν είναι αυτό.

Μιχαέλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου