Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Η επιλογή επαγγέλματος

 


Η επιλογή επαγγέλματος είναι μια σοβαρή και δύσκολη υπόθεση, που προβληματίζει πολλούς εφήβους. Υπάρχουν διάφορα κριτήρια με τα οποία αποφασίζουν τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους.

Προσωπικά θεωρώ ότι κάτι πολύ σημαντικό είναι να αγαπάς και να έχεις όρεξη για το επάγγελμα που θέλεις να κάνεις. Εγώ θα διάλεγα το επάγγελμά μου με βάση τα χρήματα που θα μου προσφέρει για να μπορέσω να καλύψω όλες τις ανάγκες μου. Επιπλέον, πιστεύω ότι ένα σημαντικό θέμα είναι το ωράριο εργασίας, αλλά και η δυσκολία του επαγγέλματος. Βέβαια, θα λάβω υπόψη μου τις ικανότητές μου, την ικανοποίηση που θεωρώ ότι θα αντλώ από το επάγγελμά μου, τον χώρο εργασίας και το με ποιους θα συναναστρέφομαι εκεί. Τέλος, θα ήθελα το επάγγελμά μου να μην απαιτεί υπερβολικό χρόνο, ώστε να μένει αρκετός για μένα, τους φίλους μου και την οικογένειά μου.

Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου