Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

Αγαπητό μου ημερολόγιο- είκοσι χρόνια μετά



 Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Σήμερα ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα. Αρχικά το πρωί είχε πολύ κίνηση και άργησα στην δουλειά. Όμως, καθώς έβγαινα από το αυτοκίνητο, έπεσε ο καφές που είχα αγοράσει από τον φούρνο πάνω στα ρούχα μου και έπρεπε να ξαναγυρίσω στο σπίτι για να αλλάξω και εν τέλει

άργησα μια ώρα στην δουλειά. Όταν όμως έφτασα συνειδητοποίησα ότι είχα επιπλέον δουλειά και έπρεπε να κάτσω άλλες τρεις ώρες. Έπειτα όταν επιτέλους τελείωσα και έφυγα για να πάω σπίτι μου είδα ότι μου είχαν τρακάρει το αυτοκίνητο και έπρεπε να το πάω στο συνεργείο και γυρίσω με το λεωφορείο,στο οποίο τσακώθηκα με μια κυρία και επιπλέον είχε καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να έπρεπε να περιμένω μια ώρα συν την διαδρομή μέχρι να φτάσω. Κατέληξα, λοιπόν,να φτάσω στο σπίτι μου κουρασμένη, εννιά το βράδυ και να κοιμηθώ κατευθείαν.

· Η Θεοδώρα φαντάζεται τον εαυτό της μετά από είκοσι χρόνια κι εμείς διαβάζουμε μια σελίδα από το ημερολόγιό της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου