Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Η αδελφή μου κι εγώ

 



Στην οικογένειά μου είμαστε τρία αδέρφια. Για την ακρίβεια, είμαστε δύο κορίτσια και εγώ . Η Αντωνία , που είναι το μεγαλύτερο παιδί , είναι η αδυναμία μου .

Με την Αντωνία έχουμε πανομοιότυπους χαρακτήρες μόνο που μερικές φορές τσακωνόμαστε όσον αφορά την διατροφή μου. Επίσης, τις περισσότερες φορές δεν θα μιλάμε και πολύ είτε επειδή θα διαβάζει , είτε θα έχει βγει βόλτα με τους φίλους και τις φίλες της, είτε θα μιλάει στο τηλέφωνο .

Η Αντωνία όλη την ώρα με παρακινεί να βγαίνω βόλτες και να είμαι λίγο κοινωνικός αλλά συγχρόνως να είμαι και υπεύθυνος με τις υποχρεώσεις μου. Για αυτόν το λόγο υπάρχουν φορές που θα ενδιαφερθεί αρκετά για το τι θα κάνω στην ημέρα μου και άμα δεν έχω να κάνω κάτι τότε μου προτείνει να πάμε για έναν περίπατο , βέβαια όλα αυτά άμα δεν έχει κανονίσει κάτι .

Για τους παραπάνω λόγους η αδερφή μου είναι η αδυναμία μου και για αυτό μερικές φορές νιώθω σαν να είναι η καλύτερη αδερφή που θα μπορούσε να έχει ένας μικρός αδερφός. Όχι πως η άλλη μου αδερφή είναι κακιά, απλά δεν είμαστε τόσο δεμένοι .

Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου